Klantenservice
Kantoor en correspondentieadres:
Hipperz.nl
Appelgaarde 44
2731 HG Benthuizen
Expeditie, magazijnen en retour-adres voor de tassen:
Hipperz / MoreStorage
Goudstraat 65
2718 RD Zoetermeer
Expeditie, magazijnen en retour-adres voor de Hipperz Rings and Things:
Hipperz.nl
Appelgaarde 44
2731 HG Benthuizen
Vragen?
Mail: [email protected]
Of telefonisch: 079 -717 0 750
Bankgegevens:
Rekeninghouder Hipperz
Bank Rabobank
IBAN NL62RABO0337433518
Klachten?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
[email protected]
Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 2 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij nemen vrijwillig deel aan een geschillenbeslechtingsprocedure.