Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Direct na het voltooien van jouw bestelling op Hipperz.nl ontvang ja automatisch een mail ter bevestiging van jouw bestelling. Indien je deze niet aantreft in jouw mailbox dan vragen wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen middels het contactformulier of door een mail te sturen naar : klantenservice@hipperz.nl

Ja dat is zondermeer mogelijk. Je kunt binnen 14 dagen bestelde artikelen retourneren en omruilen zonder opgave van reden. Ben je niet tevreden of wil je omruilen, dan geldt bij ons de regel: niet goed = geld terug! De producten dienen wel in originele staat aan ons geretourneerd te worden. Dit wil zeggen; de producten mogen niet gebruikt zijn en moeten voorzien zijn van alle labels. Wij vragen je vriendelijk je retour terug te sturen in de originele plastic zak om de tas goed te beschermen tijdens de verzending.

Je stuurt binnen 14 dagen na de bestelling een email naar: retouren@hipperz.nl om aan te geven dat jouw bestelling, of een deel daarvan retour komt.

Voor bestellingen tot € 50,00 vragen wij een bijdrage van € 4,95
Voor bestellingen boven € 50,00 bereken wij geen verzendkosten!

De verzendkosten voor België en Duitsland:
Voor bestellingen tot € 50,00 vragen wij een bijdrage van € 12,95
Voor bestellingen boven € 50,00 vragen wij een bijdrage van € 9,95

Het is mogelijk op diverse manieren te betalen.

iDeal

De meest gebruikte en makkelijkste methode is middels iDeal. Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen afrekenen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van jouw eigen bank!

 

Paypal / credit card

Heb je niet de mogelijkheid om middels iDeal te betalen, of ben je woonachtig in het buitenland dan bieden wij je de mogelijkheid om de betaling middels Paypal af te laten handelen. Paypal is het meest gebruikte betalingsplatform ter wereld en wordt bijvoorbeeld ook gebruikt door Marktplaats. Met PayPal betaal je snel en veilig online. Paypal verzorgt voor Hipperz ook alle creditcard betalingen.

 

Afterpay – Digitale Factuur (Nederland)

AfterPay voert voor Hipperz het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen, met de AfterPay App regelt u dit  veilig en heel eenvoudig op uw smartphone. Via de online omgeving Mijn AfterPay kunt u uw betaaloverzichten inzien en betalen vanaf uw computer of tablet. AfterPay houdt u op de hoogte via push notificatie & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat.
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met digitale factuur niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

 

Afterpay – Digitale Factuur (België)

AfterPay voert voor Hipperz het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u uw betaaloverzicht van AfterPay via de online omgeving Mijn AfterPay inzien en betalen. AfterPay houdt u daarmaast op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht klaar staat.
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met digitale factuur niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

 

Rembours

Als extra service bieden wij je de mogelijkheid om jouw bestelling af te rekenen bij aflevering. We maken hiervoor gebruik van de dienst: Pakket met betaalservice van PostNL. De aanvullende kosten voor deze dienst worden wel in rekening gebracht.
Voor bestellingen onder rembours vragen wij een bijdrage van € 17,95
Om van deze optie gebruik te maken kies je in het betaalscherm voor de verzendoptie “rembours” (in winkelmandje) en kies je voor de betaalwijze “rembours”

Je krijgt na het succesvol afronden van de bestelling en de iDeal betaling altijd een mailbericht ter bevestiging. Tevens krijg je een updatebericht na het verzenden van jouw bestelling. In dit bericht zul je de PostNL track&trace code terugvinden waarmee je jouw zending kunt volgen.

Alle artikelen in onze webshop hebben wij op voorraad. Als je vóór 16:00 uur bestelt, verzenden wij je bestelling diezelfde dag en kun je binnen 1 werkdag (*) het pakketje in huis hebben. Als je een bestelling in het weekend plaatst, verzenden wij deze de eerstvolgende werkdag. Wij verzenden de pakketten met PostNL. De postbode bezorgt jouw pakje op jouw persoonlijk adres van maandag tot en met zaterdag, tussen 8 en 19 uur. Het pakje wordt 2x bij jou thuis aangeboden. Je vindt telkens een kaartje na elke bezorgpoging in de brievenbus, na de 2e poging hebt je 3 weken om het pakje in de dichtsbijzijnde PostNL postshop af te halen
Je kunt het pakje probleemloos op een ander adres (bijv. op het werk of bij familie) laten bezorgen.
(*) Waddeneilanden levering binnen 4 werkdagen.

De artikelen die op de site staan zijn allemaal voorradig. Als er “uitverkocht” staat hebben wij het artikel niet meer op voorraad maar kan het eventueel wel besteld worden. De levertijd kan dan wel oplopen. Heb je een vraag over een uitverkocht artikel, mail me dan op info@hipperz.nl en je krijgt direct antwoord.

Wij nemen je bestelling zo snel mogelijk in behandeling. Wijzigingen moeten dus ook snel aangebracht worden. Als je direct na je bestelling een mail stuurt naar info@hipperz.nl met daarin duidelijk omschreven welke wijziging je wilt aanbrengen zullen wij proberen de wijziging door te voeren voor de verzending.
Voor bestellingen die zijn betaald met creditcard moeten wij helaas de kosten van de creditcard betaling in rekening brengen.

Jazeker!
Indien je met Paypal (credit card) betaald, kun je je nieuwe tas via de webshop bestellen. Let hierbij wel op dat je in de winkelwagen het juiste land selecteert voor de verzending. Voor onze Belgische klanten hebben wij naast PayPal ook MisterCash als betaalmiddel.

De verzendkosten voor België en Duitsland:

Voor bestellingen tot € 50,00 vragen wij een bijdrage van € 12,95
Voor bestellingen boven € 50,00 vragen wij een bijdrage van € 9,95