Retourneren of ruilen

 Retourneren

Je kunt binnen 14 dagen bestelde artikelen retourneren en omruilen zonder opgave van reden. Ben je niet tevreden of wil je omruilen, dan geldt bij ons de regel: niet goed = geld terug! De producten dienen wel in originele staat aan ons geretourneerd te worden. Dit wil zeggen; de producten mogen niet gebruikt zijn en moeten voorzien zijn van alle labels en de originele verpakking.
Het product moet verpakt zijn in de originele plastic zak waarin het product geleverd is en mag worden geretourneerd in de kartonnen doos waarin het product geleverd is.

Je stuurt binnen 14 dagen na de bestelling een email naar: retouren@hipperz.nl om aan te geven dat jouw bestelling, of een deel daarvan retour komt. Je mag hiervoor ook het hieronder geplaatste herroepings formulier gebruiken. Dit is echter niet verplicht.
Het product dient door ons te zijn ontvangen binnen 14 dagen nadat je het product hebt ontvangen.

Hierin kennen wij een tweetal opties, een omruilservice of het aankoopbedrag terug te krijgen.

Je dient de retourzending altijd correct te verpakken en voldoende te frankeren, anders wordt het pakket niet door ons in ontvangst genomen en dus niet gecrediteerd/omgeruild. Hipperz is zuinig op haar producten en verwacht dit uiteraard ook van haar klanten.

Hipperz wil een tas, portemonnee of clutch voor een zo scherp mogelijke prijs aanbieden. Indien u een zending binnen de zichttermijn wilt retourneren, zijn de verzendkosten dus voor uw eigen rekening. Zo kunnen wij de aankoopprijzen lager houden.

Retourzendingen kunnen worden gestuurd naar:
Hipperz
Vinkenslag 17
5554 EX Valkenswaard

Dit adres staat ook altijd vermeld op de adressticker je zending.
Heb je nog vragen over het retourneren dan kun je ons altijd bereiken via email: retouren@hipperz.nl of telefonisch: 06-51618846

 

Garantie

Op imitatieleren tassen in de uitverkoop bieden wij 1 maand garantie. Op leren tassen in de uitverkoop bieden wij 6 maanden garantie.
Voor ritsen en beslag geldt een garantie van 1 maand.

Voor Chabo, Legend by Petrol, Burkely, SPRDLX, Room Seven, Zebra Trends en Xworks leren tassen is Hipperz officieel dealer en ontvang je de volledige garantie van deze merken.

Tassen in de uitverkoop kunnen in principe niet geruild of geretourneerd worden, of je bent dit anders met ons overeengekomen voorafgaande aan de koop.

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar:
klachten@hipperz.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

RETOURFORMULIER Hipperz

 

 

 Omruilservice

Je meldt via e-mail jouw retour aan middels retouren@hipperz.nl waarbij je aangeeft welk ander product je wenst te ontvangen. De kosten van het retour zenden van een artikel zijn voor jouw rekening. Na ontvangst van het geretourneerde artikel sturen wij het nieuwe artikel naar je toe waarbij wij de verzendkosten weer voor onze rekening nemen.

Je dient de retourzending altijd correct te verpakken en voldoende te frankeren, anders wordt het pakket niet door ons in ontvangst genomen en dus niet gecrediteerd/omgeruild.
Het product moet verpakt zijn in de originele plastic zak waarin het product geleverd is en mag worden geretourneerd in de kartonnen doos waarin het product geleverd is.

Hipperz wil een tas, portemonnee of clutch voor een zo scherp mogelijke prijs aanbieden. Indien je een zending binnen de zichttermijn wilt retourneren, zijn de verzendkosten dus voor je eigen rekening. Zo kunnen wij de aankoopprijzen lager houden.

 

Garantie

Op imitatieleren tassen in de uitverkoop bieden wij 1 maand garantie. Op leren tassen in de uitverkoop bieden wij 6 maanden garantie.
Voor ritsen en beslag geldt een garantie van 1 maand.

Voor Chabo, Legend by Petrol, Burkely, SPRDLX, Room Seven, Zebra Trends en Xworks leren tassen is Hipperz officieel dealer en ontvang je de volledige garantie van deze merken.

Tassen in de uitverkoop kunnen in principe niet geruild of geretourneerd worden, of je bent dit anders met ons overeengekomen voorafgaande aan de koop.

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar:
klachten@hipperz.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

De om te ruilen tas/portemonnee kan worden gestuurd naar:
Hipperz
Vinkenslag 17
5554 EX Valkenswaard

Heb je nog vragen over het retourneren of ruilen dan kun je ons altijd bereiken via email: retouren@hipperz.nl of telefonisch: 06-51618846

 

Aankoopbedrag terug

Je meldt via e-mail jouw retour aan middels retouren@hipperz.nl waarbij je aangeeft het aankoopbedrag terug te willen ontvangen. Je kunt hiervoor ook het herroepings formulier gebruiken dat je onderaan deze pagina aantreft. Dit is echter niet verplicht.
Indien je het aankoopbedrag terug wilt hebben, graag ook het rekeningnummer waar het bedrag op gestort dient te worden, duidelijk met de naam en woonplaats van de rekeninghouder vermelden. De kosten van het retour zenden van een artikel zijn voor jouw rekening, tenzij anders wordt overeengekomen of het bedrag van je bestelling onder €50,- is. Wij zorgen ervoor dat je het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug krijgt op jouw bankrekening.

Nadat wij je retourmelding / ontbinding van de koop per email of herroepingsformulier hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat je het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen na ontbinding van de koop terug krijgt gestort op jouw bankrekening. De retourzending dient dan wel in goede orde in de juiste verpakkingen en ongebruikt door ons ontvangen te zijn.
Wij betalen je altijd terug op de manier waarop jij je bestelling hebt geplaatst. Heb je met iDeal betaalt, dan betalen wij je op deze manier terug. Heb je met PayPal betaald, dan betalen we je aankoopbedrag via je bankrekening terug.

Je dient de retourzending altijd correct te verpakken en voldoende te frankeren, anders wordt het pakket niet door ons in ontvangst genomen en dus niet gecrediteerd/omgeruild.
Het product moet verpakt zijn in de originele plastic zak waarin het product geleverd is en mag worden geretourneerd in de kartonnen doos waarin het product geleverd is.

Hipperz wil een tas, portemonnee of clutch voor een zo scherp mogelijke prijs aanbieden. Indien u een zending binnen de zichttermijn wilt retourneren, zijn de verzendkosten dus voor uw eigen rekening. Zo kunnen wij de aankoopprijzen lager houden.

 

Garantie

Op imitatieleren tassen in de uitverkoop bieden wij 1 maand garantie. Op leren tassen in de uitverkoop bieden wij 6 maanden garantie.
Voor ritsen en beslag geldt een garantie van 1 maand.

Voor Chabo, Legend by Petrol, Burkely, SPRDLX, Room Seven, Zebra Trends en Xworks leren tassen is Hipperz officieel dealer en ontvang je de volledige garantie van deze merken.

Tassen in de uitverkoop / afgeprijsde tassen kunnen niet geruild of geretourneerd worden, of je bent dit anders met ons overeengekomen voorafgaande aan de koop.

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar:
klachten@hipperz.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Retourzendingen kunnen worden gestuurd naar:
Hipperz
Vinkenslag 17
5554 EX Valkenswaard

Heb je nog vragen over het retourneren of ruilen dan kun je ons altijd bereiken via email: retouren@hipperz.nl of telefonisch: 06-51618846

RETOURFORMULIER Hipperz 

Wij maken gebruik van cookies voor een goede werking van de webshop. Bekijk ons cookie beleid

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close